Syv trin til Cold Calling opfølgning

Her er syv vigtige skridt til at følge:

1.Må ikke antage salg.

Udsigterne er vant til den traditionelle køber-sælger relationer.De antager, at du vil lægge pres på dem. Derfor kan de beslutte ikke at fortælle dig ting, der gør dem sårbare over for pres. Indtil du er sikker på du kender hele sandheden, kan du aldrig påtage sig salg er dit.

2.Holder gør det nemt for potentielle kunder til at fortælle dig deres sandhed.

Mod slutningen af samtalen, spørger, “Har du flere spørgsmål?” Hvis svaret er nej, Følg med 100% endelige sandhed indsamling spørgsmålet: “Nu er du 100% sikker på, at der er intet andet, jeg kan gøre på min ende at gøre dig føle sig mere komfortable med denne situation?”

Du vil blive overrasket over hvor ofte folk vil svare, “Nå, faktisk er der endnu et spørgsmål…” Det er på dette punkt, at du virkelig begynde at høre deres sandhed.

3.Ringe tilbage til få sandheden, ikke at lukke salget.

De fleste potentielle klienter, som pludselig forsvinder forventer du at jage dem.De forventer du at ringe og sige, “Hej, jeg var bare undrende hvor tingene er på?”

I stedet, fjerne alle salgspres ved at fortælle dem, du er okay med deres beslutning om ikke at bevæge sig fremad, baseret på deres ikke at have kaldt dig tilbage.Med andre ord tage et skridt baglæns. Det meste af tiden, vil dette åbne døren til et nyt niveau af tillid-fyldt kommunikation.

4.Forsikre dem, at du kan håndtere en “nej.”

Selvfølgelig ville vi hellere høre et ja.Men den eneste måde at frigøre dig selv og dine klienter fra subtile salgspres er at lade dem vide, at det handler ikke om salg-det handler om det bedste valg for dem. Hvis det betyder ingen salg, er det okay med dig.

5.Bed om feedback.

Når udsigter forsvinde, kalde dem tilbage (e-mail kun som en sidste udvej, fordi dialog altid er bedre).Blot Spørg, “ville du venligst del din feedback med mig om, hvordan jeg kan forbedre næste gang? Jeg er forpligtet til at forstå hvor jeg gik forkert.”

Dette er ikke at være svage eller svage.Det er at være ydmyg. Dette opfordrer sandheden.

6.Forsøg ikke at “lukke” et salg.

Hvis din intuition fortæller dig at salgsprocessen ikke går i den retning, det skal gå, (der er altid mod større tillid og sandhed), derefter har tillid til disse følelser.

Gør det sikkert for udsigterne til at fortælle dig, hvor de står.Det er simpelt. Alt hvad du har at sige er, “Hvor tror du, vi skal gå herfra?” Men vær forberedt fordi du ikke måske ønsker at høre sandheden om hvordan de føler. Du kan håndtere dette ved at holde dine større mål for øje, som er altid at fastslå, at to af du har en “fit.”

7.Giv dig selv det sidste ord.

Fjerne angsten for venter nemlig den sidste indkaldelse, der vil fortælle dig om salg kommer til at ske.I stedet planlægge en tid til at komme tilbage til hinanden under samtalen. Dette eliminerer jagter. Blot foreslå, “kan vi planlægger at komme tilbage til hinanden på en dag og på et tidspunkt, der virker for dig? Ikke at lukke salget, men blot at bringe lukning, uanset hvad du beslutter dig. Jeg er okay begge veje, og der vil redde os fra at skulle jage hinanden.”

Du vil finde, at disse forslag gøre sælger langt mindre smertefulde, fordi du holde fokus på sandheden i stedet for salg.Sandheden er, jo mere vi slippe tanken om at gøre salget, mere salg vi sandsynligvis vil se.

Add a Comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *