Græsplæne & landskab virksomhedsejere – købe ikke dig et Job

De fleste virksomheder består af ejeren kun eller ejeren og et par medarbejdere. Ejeren fortsætter med at gøre den samme aktivitet, uanset om det er arbejdskraft eller crew management i mange år. Han får ind i “comfort zone” eller “skure” og gør det samme dag ud og dag ind.

Du skal sætte din tid og energi i voksende din græsplæne business eller landskab business. Dette skal rettes mod reklame, markedsføring eller andre tjenester.

Gode medarbejdere er nødvendige for at køre en græsplæne business daglige aktiviteter. De ting du gør nu. Fylde din arbejdskraft eller forvaltning position er afgørende for din fortsatte vækst.

Nogle mennesker fortælle mig, at det er hårde eller skræmmende at lade medarbejderne køre en stor del af virksomheden.

Ja, det kan være ubehageligt, men du skal spørge dig selv, “vil jeg gøre det samme aktivitet i min virksomhed 5, 10 eller 15 år fra nu. Hvis du gør, er fint.

Så hvad vi har er 2 valgmuligheder 1. Gøre den samme aktivitet i din business år fra nu, at du gør i dag 2. Sætte nogle større ansvar på eployees og VOKSE din virksomhed.

Nummer 2 er ikke let og kan være svært og stressende.

Du skal, skal, at tænke over fremtiden og det endelige resultat.

Din virksomhed bør ikke bliver afhængige af dig. Derudover har jeg set mange ansatte faktisk gøre et bedre job i positionen ejeren gav op end ejeren.

Ejeren skal tilbringe tid

Reklame

Marketing

At gøre forretningen mere rentabel

Opbygge relationer med kunder

Internettet og hjemmeside

Tilføjelse af ekstra ydelser

Skriv en plan og klare mål for hvordan man laver en vellykket græsplæne business køre uden dig.

Ikke bare turn dine medarbejdere mister og sige go get em. Sørg for at de alle kender deres job. Alt vil arbejde meget glattere på denne måde.

Give medarbejdere titler og visse ansvarsområder, og holde dem ansvarlige. Titler kan gøre medarbejderne føler sig ønsket og værdsat. Når de gør noget godt erkende det og rose dem. Hvis de skrue, præsentere dem for en bedre måde at undgå problemet næste gang. Tilskynde dem til at stille spørgsmål. Fortælle dem, der er ingen dumme spørgsmål bare dumme fejl.

Du skal lytte til deres behov ikke bare høre hvad de siger. Spørg dem lejlighedsvis, “kan du se alle områder, som kan forbedres eller har du nogen forslag til at gøre forretninger køre glattere?” Bede dem om kemien i besætningen, såsom “Er der nogen bremse her besætningen eller er en afbrydelse af forestillingen?”

Vi talte om komfortzone tidligere. Jeg ønsker at dele med en novelle…

Der var en indfødt stamme i Sydamerika, der havde dør for tidligt fra en mærkelig sygdom i mange generationer. Forskerne blev sendt at finde ud af årsagen til den mærkelige sygdom. Endelig blev det opdaget, at sygdommen var forårsaget af bid af et insekt, der lever i væggene i deres hjem. Indfødte havde flere muligheder:

De kan ødelægge insekter med insekticider

De kan ødelægge og genopbygge deres hjem

De kan flytte til et andet sted hvor der er ingen sådanne insekter

De kan fortsætte med at leve på samme sted og dø tidligt, som de havde gjort i generationer.

Den sørgeligste ting er, at de har valgt at forblive som de var og døde tidligt.

PUNKT er-det er trist, at de fleste mennesker har angst og ikke kan lide forandringer. De er komfortable med hvad de er, hvor de er, og de vil hellere dø end ændring. Komfortzone er et farligt sted at være i, og du kan ikke engang klar over, at du er i det.

Du har alle disse penge investeret i udstyr og hvis laver den samme aktivitet i virksomheden, du virkelig ikke glad gør, du har faktisk “købte selv et Job”. Venligst ikke begå fejl.

Held og lykke

Add a Comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *